ghettocruiser Skrevet Mai 11, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2015 hei, ny passat eier. har en ulyd i min passat, denne kommer i svinger, og er en slags smell/knepp lyd.(kommer ikke ved fult rattutslag) drivknuter byttet nylig. noen ganger kommer den når jeg tar av i 1 gir. støtdemper/ støtdemper lager? åpen for forslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passelaten_89 Skrevet Mai 20, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2015 Høres mer ut som ytre drivakselen er defekt. Har du stukket hånden bak å kjent etter om pakningen ( mansjeten) fortsatt er inntakt? Ikke uvanlig at disse pakningen ryker, da skal det ingenting til før det blander seg støv og stein med smøringa og ødelegger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghettocruiser Skrevet Juli 19, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2015 hei igjen. har enda dette problemet, bare at det er værre og kommer i hver sving. både til høyre og venstre. har hadd bilen inne på verksted.. di fant ikke ut hvor lyden kom ifra. hadde den inne på eu kontroll hos naf og di fant heller ikke noe galt med bilen. jeg mener at en lyd som høres så godt og som forekommer 50ganger bare på tur til nærbutikken burde være lett å oppdage.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg