Mrphoto Skrevet Mai 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2015 Har kjøpt en 2011 Passat og ved nærmere ettersyn i boka er det forskjell på km. som er skrevet i Servicerapporten og hva som står i serviceboka. Datoen er den samme.... Det gjelder kun på servicen som ble tatt før salget, alle andre servicer (3 stk) er km. stand lik på begge..... Noen som prøver å lure meg her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisGolf Skrevet Mai 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2015 Kan hende verkstedet ikke har lagt inn rett km da servicerapporten ble laget. Jeg hadde tatt kontakt med verkstedet og funnet ut hva km stand de har når bilen var inne sist - da dette er noe de alltid skal notere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrphoto Skrevet Mai 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2015 Takk for innlegg. Jeg regnet med at tallene på rapporten legger seg inn automatisk fra systemet i bilen (er VW verksted som utførte servicen) og synes det er rart at da denne ikke er riktig. Ringte verkstedet og hørte, dem mente at km på rapporten var et estimat (ikke helt sikker på hva slags) og at dem ofte strøk over og skrev det korrekte manuelt med penn. Dette var glemt på servicen min. Bare rart at de 3 foregående servicene har vært eksakt på km. og ikke korrigert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisGolf Skrevet Mai 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2015 Kommer helt an på hvem som oppretter servicerapporten, noen er mer nøye på det enn andre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mai 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2015 Ingenting å bry seg om, er bilen norsk og den er vedlikeholdt av VAG kjeden så prøver de ikke å lure deg, men rettere sagt en forglemmelse. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg