Heidi_forum Skrevet Mai 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2015 Noen som vet hva som er feilen med bilen min?! Kan ikke svinge på rattet uten at det ''skrike'' lyd ut av det. Har sjekket servo olja, men er ikke det heller.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisGolf Skrevet Mai 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2015 Kan være viftereimen, eller strammeren til viftereimen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi_forum Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2015 skifta viftereima for 1 uke sia... og hva har viftereima med rattet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2015 Kommer skrikelydene fra skjermbuen? Endeleddene kan lage lyd Heidi_forum reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisGolf Skrevet Mai 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2015 skifta viftereima for 1 uke sia... og hva har viftereima med rattet ? Hva med strammeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi_forum Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2015 Kommer skrikelydene fra skjermbuen? Endeleddene kan lage lyd ja, høres sånn på venstre side altså samme side som rattet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2015 få noen til å stå ved venstre hjul mens du svinger på rattet. Legg armen på endeleddet og kjenn om du klarer å kjenne lyden. Om de er like slitt som de var på gamle bilen min så skal du kunne klare å kjenne viberasjon/lyden i dem ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi_forum Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2015 få noen til å stå ved venstre hjul mens du svinger på rattet. Legg armen på endeleddet og kjenn om du klarer å kjenne lyden. Om de er like slitt som de var på gamle bilen min så skal du kunne klare å kjenne viberasjon/lyden i dem ok, kan prøve det etterpå. ble også tipset å smøre med olje om det kankje hjalp.. hva tror du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2015 Ja, det vil jo hjelpe litt. Bare ikke lag hull i gummien Faren min spurte opp kula på bilen min. Kjøpte en sprøyte som han fylte opp og smurte kula med. Hjalp jo, men etter kort tid kom lyden tilbake + stort hull i gummien. Så jeg byttet til slutt. Hvilken passat har du? Jeg har et sett med endeledd liggende Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi_forum Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2015 Ja, det vil jo hjelpe litt. Bare ikke lag hull i gummien Faren min spurte opp kula på bilen min. Kjøpte en sprøyte som han fylte opp og smurte kula med. Hjalp jo, men etter kort tid kom lyden tilbake + stort hull i gummien. Så jeg byttet til slutt. Hvilken passat har du? Jeg har et sett med endeledd liggende ja, må nesten prøve å bruke litt olje i starten, slik jeg kan komme fra A til B uten at det skal bråke hver gang jeg svinger... Jeg har en Passat 1,9 tdi. 2001 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi_forum Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2015 kjørte bilen stad, den slutta å pipe etterhvert i regnværet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2015 er det hull i gummien på endeleddet? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi_forum Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2015 er det hull i gummien på endeleddet? Vannselig å titte .. plaska regn og så ingenting.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi_forum Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2015 er det hull i gummien på endeleddet? Sjekk linken... jeg filma det... https://www.youtube.com/watch?v=yJ-M1_OtMpY&feature=youtu.be Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi_forum Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2015 Sjekk linken : https://www.youtube.com/watch?v=yJ-M1_OtMpY&feature=youtu.be La ut hvordan det hørs ut som... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg