TKarlsen Skrevet Mai 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2015 Det er såpass ille ja. Så ille var ikke bilen min. Det høres dyrere ut enn et endeledd. Høres ut som tannstaget som ikke er helt i form Men du kan jo ta av hjulet og få noen til å svinge forsiktig på rattet mens du sjekket de armene og kulene som er i forstillinga. Er lyden der da du ikke har på bilen? Eller er det kun da bilen står på? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi_forum Skrevet Mai 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2015 Det er såpass ille ja. Så ille var ikke bilen min. Det høres dyrere ut enn et endeledd. Høres ut som tannstaget som ikke er helt i form Men du kan jo ta av hjulet og få noen til å svinge forsiktig på rattet mens du sjekket de armene og kulene som er i forstillinga. Er lyden der da du ikke har på bilen? Eller er det kun da bilen står på? Lyden er der uansett om jeg svinger feks i rundkjøring eller svinger inn på en vei.. stille eller i fart.... Huff.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2015 Hvordan står det til med servopumpen på bilen den sitter på samme side som lyden kommer fra kan verre at ikke den henger heilt med. Hvordan er den å svinge er den tung eller er den som vanlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2015 Tannstang ja... Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi_forum Skrevet Mai 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2015 Hvordan står det til med servopumpen på bilen den sitter på samme side som lyden kommer fra kan verre at ikke den henger heilt med. Hvordan er den å svinge er den tung eller er den som vanlig. Hei. Nei, den er ikke tung å svinge..den er helt normal.. utennom at den bråker.. kjører jeg rett fram eller små svinger hører jeg ingenting. kun når jeg svinger såppas som i rundkjøringer, skarpe svinger osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2015 Du kan ta en titt her så finner du litt billigere deler til din bilen din. http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=pinion+trade+3b&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xpinion+trade+passat+b5.TRS0&_nkw=pinion+trade+passat+b5&_sacat=0 Om du kjøper her så koster dem fort rundt brukt 1000-3000 kr på hugger . ny tannstang koster vel ca ny 5000. Er nok den som ikke henger heit med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi_forum Skrevet Mai 18, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2015 Du kan ta en titt her så finner du litt billigere deler til din bilen din. http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=pinion+trade+3b&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xpinion+trade+passat+b5.TRS0&_nkw=pinion+trade+passat+b5&_sacat=0 Om du kjøper her så koster dem fort rundt brukt 1000-3000 kr på hugger . ny tannstang koster vel ca ny 5000. Er nok den som ikke henger heit med. Først skal jeg ha bilen undersøkt av noen som kan det. men hvis det er tannstagen så er det dyrt ! :O Og jeg tør ikke kjøpe det på ebay , tenk om den ikke passer.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2015 Dette kjøper du på oem eller dellnummer på bilen kontakt selger så du får riktig ingen problem. Så lenge dette er riktig så skal den passe på din bil og. Men få bilen opp i lufta og se etter hvor feilen ligger først da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi_forum Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2015 Hvordan står det til med servopumpen på bilen den sitter på samme side som lyden kommer fra kan verre at ikke den henger heilt med. Hvordan er den å svinge er den tung eller er den som vanlig. har finni ut va som er gæli... endeleddet som var gåen :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi_forum Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2015 Har finnii ut hva som var galt.. ENDELEDDET ...hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Mai 19, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2015 Det hva da bra ikke store greia da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi_forum Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2015 Nei, takk gud for det... haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 19, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2015 Da kom du deg billigere unna da :) Selv om bytte av endeledd(ene) vil komme på nesten 2000kr til slutt det å :) anbefaler deg å ta 4 hjuls kontroll da du har byttet. Må ikke ta 4 hjuls kontrollen, men er greit å vite at dekkene står | | (rett) da man har byttet :) (PS: Ja, jeg vet man kan måle, telle antall gjenger på endeleddet og bla bla bla. Men perfekt får man det ikke uten 4 hjuls kontrollen) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi_forum Skrevet Mai 19, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2015 1500kr ink arbeid og 2 stk endeledd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mai 19, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2015 Ikke så ille det :) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg