Gå til innhold

Legg ut bilder av bilene deres ny"shina" å med sommerhjul!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Tape-R

Huh?.. ikke?

var ikke mye å skryte av,. er sjeldent man må LEITE etter politi og ikke finne dem.. ga opp etter 64min med kjøring i byen!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=661801

- Jo, det er klart det er et paradoks å si at han ikke ønsker oppmerksomhet når videoen er lagt ut på nett. Men han har ikke lyst til å plutselig sitte på Grønland i avhør. Det tar man som det kommer, men man må jo prøve å unngå det. Dessuten er det ikke noe poeng at tanta på Toten sitter og ser på dette.

hihi:D husker jeg lo når jeg leste dette for første gang:)

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ford4fun

men hvorfor NE ?? og ikke BD, DK, JU, AA etc???

NE var veldig vanlig på BMW før, jeg liker NE skiltet mitt jeg :)

Og før der igjen var det BN som liksom var det "kule"....mulig det er BP nå.......Hørte bare at folk ikke gadd å regge NE lengre pga det var blitt så vanlig...rare greier :P

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

NE var veldig vanlig på BMW før, jeg liker NE skiltet mitt jeg :)

Grunner er vel den at Bilsalongen selger ganske mye BMW`r, Bilsalongen er vel den eneste BMW forhandlern i Telemark og det er flere fra Vestfold som kjøper bil der pga de ikke er helt fornøyd med servicen på Morris.

En annen grunn er vel også at det ligger flere store brukt-importører i Skien/Porsgrunn.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Grunner er vel den at Bilsalongen selger ganske mye BMW`r, Bilsalongen er vel den eneste BMW forhandlern i Telemark og det er flere fra Vestfold som kjøper bil der pga de ikke er helt fornøyd med servicen på Morris.

En annen grunn er vel også at det ligger flere store brukt-importører i Skien/Porsgrunn.

GRUNNEN til at jeg har NE skilter er fordi jeg er fra Telemark, og registrerte bilen min på veistasjonen i Skien!

Kan ikke skjønne at det bryr noen at jeg har NE skilter på min 15år gamle Bmw! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider