Gå til innhold

Problem med AC-kompressor / clutch på Chevy

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Etter litt feilsøking av en liten ulyd, har jeg funnet ut at det er slark i lageret til AC-clutchen, og at clutchen heller ikke slår inn når AC slås på.

 

Det jeg lurer på nå er:

- Er det like greit å skifte hele kompressoren med clutch med en gang mtp å spare arbeid, eller kan det lønne seg å skifte kun clutch og lager? 

- Hva må man gjøre med gassen på AC-anlegget hvis en skal koble fra kompressoren? Må det tømmes på verksted? Er det eventuelt noen måte å teste om det faktisk er gass på anlegget før en gjør noe med det (AC har ikke vært i bruk på nokså lenge)?

 

Takknemlig for alle tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår