ole_olsen Skrevet Mai 29, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2015 Heisann! Tenkte jeg bare skulle høre. Jeg har nylig kjøpt en VW Golf 6 1,6 tdi. Når bilen står i fri og jeg slipper klutsjen halvveis ut, hører jeg en "raslelyd", denne blir svakere jo lengere ut jeg slipper klutsjen. Når den er helt ute er lyden borte. Når bilen står i gir og jeg slipper klutsjen ut er det ingen lyd. Forhandleren jeg kjøpte bilen av sier at dette bare et "komfort avvik" og ikke en "feil". At dette er fabrikkstandard på disse bilene. Det jeg lure på er om de kan ha rett i det? Noen som har opplevd lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Mai 29, 2015 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2015 Det kan virke som at utløysarlagaret er gåent/defekt og utslitt. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg