Stingah Skrevet Juni 3, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2015 Hei Har byttet demper på min 07 touran og i den forbindelse har jeg tatt ut akslingen fra hjullageret. Har slitt med å få dette sammen og følgelig har noen av "taggene" i hjullageret blitt litt oppskrapet. Og lurer på om det er derfor jeg ikke klarer å få dette sammen nå.. Problemet mitt er at akslingen kommer i konflikt med stabstaget, så det kommer litt for høyt i forhold til hjullageret.. Utrolig frustrende! Finnes det noen gode tips til hvordan få dette sammen? Lurer på om jeg nå må bytte hjullageret og nå.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 3, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2015 Hvis splinesen er dårlig, bruk en liten fil og gå over de. Det ande problemet ditt forsto jeg ikke.. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2015 Gjorde som du sa og det funket! Men jeg måtte og bende ned stabilisatorstaget mot bakken for å få akslingen langt nok ned til å komme inn i lageret. Litt merkelig, men mulig det er litt bøyd ellerno. Problemet nå er at skruen som binder nedre bærekule og spindel sammen grå rundt og rundt og må holdes igjen med en tolvkant. Dette er ikke mulig å gjøre ettersom akslingen står en halv cm over skruen, så man kommer ikke til. Makan.. Men finner en løsning på det. Må nok løsne hele nedre bærekule og ta det den veien. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 3, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2015 Vi det hjelpe å jekke ned bilen slik at det blir press på bærekula og at den dermed holder igjjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 3, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2015 Det var et godt tips! Det som er dumt er at jeg da må montere alt sammen, og hvis det ikke går må jeg av med absolutt alt igjen for å få strammet den. Hehe! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg