Gå til innhold

Vis et bilde av bilen din

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Dr.Ing.h.c.F.P

corrado16v , det var nyydelige bilder... hvilket kamera har du brukt? .. eller var du bare heldig med settingen

Takk. og takk DR_S. det var et svare strev. Har brukt et HP photosmart 935 med 5,3MP. Uten blitz og med litt høyere eksponering. Måtte vente til klokka var 04:00 på natta for å få akkurat det lyset der å for at himmelen skulle speile seg. men jeg syns det var verdt strevet til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 477
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Får vel legge ut et bilde av landbruksmaskinen min jeg og, var jo så lite traktorer det var bilde av.. sikkert like greit??

Neste helg kjøres det 44 mil for og hentes ny motor.. :)

002.jpg

004.jpg

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Corrado16v

corrado16v , det var nyydelige bilder... hvilket kamera har du brukt? .. eller var du bare heldig med settingen

Takk. og takk DR_S. det var et svare strev. Har brukt et HP photosmart 935 med 5,3MP. Uten blitz og med litt høyere eksponering. Måtte vente til klokka var 04:00 på natta for å få akkurat det lyset der å for at himmelen skulle speile seg. men jeg syns det var verdt strevet til slutt :)

Meget bra.. fineste bildet jeg har sett her inne.

noen Kan sikkert lage en konkuranse på dette og.. fineste bilde av bilen !!?

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ninja-mannen©

Siden det er usikker om Doktor mattias.gif Porsches PC er oppegående for tiden svarer vi "kameratene"fart.gif hans.

Bilen er grei å vedlikeholde siden de fleste av delen er tilgjengelig hos din lokale VAG-forhandler/-høgger. Eks. interiøret er nesten klin likt min fars Caddy. Annet eks.: Blinklysene er samme som på Golf II og Audi.

Har forstått det slik at det er et sant helvete å skru/mekke på disse "rasedyrene" av noen biler. Skal du demontere downpipe/turbo må du smash.gif modifisere/demolere verktøyet ditt ganske mye.

Bilen går som ett skålda troll. Her om dagen ble den "benket" med G-måler og det viste seg at det bor en del ville fjordinger "ünter daz haube". Eine wirklicher deutsche rennwagen yodude

spammer.gif

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Black pearl skrev:

Den var fiiin

Vanskelig/dyrt å vedlikeholde?

Modell?

Takker..

Nei, ikke dyr å vedlikeholde når du bare gjør det som må/bør gjøres. registerreimskifte koster ca 4500 på verksted, ellers er det 20 000km service til ca 5000. I tilleg kommer vel da oljeskift hver 10 000km på 800kr. Bruker fra 0.85 til 1,++ liter på mila.

jeg har en 87mod, med s spec ++ og modifisert 968 m030 understell ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget bra.. fineste bildet jeg har sett her inne.

noen Kan sikkert lage en konkuranse på dette og.. fineste bilde av bilen !!?

hehe, takker. La den inn i tips fra kid-a tråden for å se om det ble noe konstruktiv respons, men ikke hørt noe. morro med tilbakemeldinger. Tror jeg var heldig med de bildene egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Ligger noen bilder her av den "nye" bilen min. :)

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=6473

Orker ikke lage galleri enda.... :)

S3'n din er bare en skjønnhet!! :D Tatt bort S3 Emblemene ser jeg? Uansett, syns du sa for ett par månder siden at du ikke skulle style den og at den var pen nok som den er. Har noen tidligere bilder av bilen din liggende på min pc. FLOTT dag også!!

Rieger fronten er flott som faen (har lik til min A3). Eneste jeg ikke er så fan av er Lexus lyktene. Ser rett og slett ikke pent ut i det hele tatt! Mye mye bedre før! Men smaken er som baken! Ellers er S3'n din nydelig. Var nydelig før og..er ikke det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by a3fanatic

S3'n din er bare en skjønnhet!! :D Tatt bort S3 Emblemene ser jeg? Uansett, syns du sa for ett par månder siden at du ikke skulle style den og at den var pen nok som den er. Har noen tidligere bilder av bilen din liggende på min pc. FLOTT dag også!!

Rieger fronten er flott som faen (har lik til min A3). Eneste jeg ikke er så fan av er Lexus lyktene. Ser rett og slett ikke pent ut i det hele tatt! Mye mye bedre før! Men smaken er som baken! Ellers er S3'n din nydelig. Var nydelig før og..er ikke det ;)

Takk, takk. :)

Yepp, tatt bort merkene.

Var vel i vinter jeg sa det, ble påkjørt og da kunne jeg like godt kjøpe ny front. ;)

Og fant like godt ut at jeg kunne kjøpe litt mer oxo. ;)

Hmmm.... :rolleyes: Lexus? Hvor da....??? Har da de samme hvite som jeg alltid har hatt... Siden juni 03 iallfall... ;)

Er iallfall vanlige hvite, ikke noe Lexus....

De orginale liker jeg pga for mørke og faceliftene synes jeg ikke passer med fargen. Så da ble det hvite. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider