Gå til innhold

Vis et bilde av bilen din

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by borabora

 

 

Takk, takk. :)

Yepp, tatt bort merkene.

Var vel i vinter jeg sa det, ble påkjørt og da kunne jeg like godt kjøpe ny front. ;)

Og fant like godt ut at jeg kunne kjøpe litt mer oxo. ;)

 

Hmmm.... :rolleyes: Lexus? Hvor da....??? Har da de samme hvite som jeg alltid har hatt... Siden juni 03 iallfall... ;)

Er iallfall vanlige hvite, ikke noe Lexus....

De orginale liker jeg pga for mørke og faceliftene synes jeg ikke passer med fargen. Så da ble det hvite. :)

 

nei er ikke lexus..er klar over det. Er bare jeg som kaller alle hvite for lexus. Men syns kanskje det burde vært noen mer rølige som ikke kom i så stor kontrast til rødfargen. Mulig det ser anderledes ut i virkligheten enn på bildet. FIN BIL IHVERTFALL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 477
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by a3fanatic

 

nei er ikke lexus..er klar over det. Er bare jeg som kaller alle hvite for lexus. Men syns kanskje det burde vært noen mer rølige som ikke kom i så stor kontrast til rødfargen. Mulig det ser anderledes ut i virkligheten enn på bildet. FIN BIL IHVERTFALL!

 

Oki. :)

Prøvd orginale som sagt og sett faceliftede utgaver men synes ikke de passer med rødfargen min. Men ser etter noen andre men lite jeg liker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

oje...

clean golf du har cg!

Gti eller?

 

Tja ikke akkurat..

Men motor kommer når jeg får spart litt hehe. Begynner å bli litt tomt i bil-kassa, og første prioritet blir bremser i og med at de jeg har blir overopphetet med en gang man setter i gang med litt aktiv kjøring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr.Ing.h.c.F.P

I tilleg kommer vel da oljeskift hver 10 000km på 800kr. Bruker fra 0.85 til 1,++ liter på mila.

damndamn Det var HØYT oljeforbruk! Ikke en gang bobla mi som lekker olje som en sil bruker så mye. Jeg pleier å si at det er nok å peile bensin og fylle olje på den... Har du brukt korrekt moment på bunnpanneskruene?lol lol lol :roll: :roll: :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår