flua89 Skrevet Juni 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2015 Hei. jeg har en 02mod passat 1.9TDI 101HK. problemet er at Dynamoen har røke. blir bare forklart forskjellige ting når jeg ringer rundt ang den. VW forhandler ( verkstedet og delelagre ) sier at Dynamoen jeg skal sette inn må ha samma nr som den gammle ( gammle er: 028 903 031 AX 04 ) på bilskrotene rundt om kring i område her sier at det er bare tull. men at det Amper og årsmodell som er riktig. så jeg lurer egentlig på hva som er sant her. for en som ikke kan så alt for mye så blir man veldig usikker på hva som stemmer, og har ikke råd til og kjøpe ny heller. så må finne på skroten! hadde vært Supert med svar =) og i samma slengen. Glødelampa tar noen gang lang tid føre den slokker. typp 20 sekunder. bytte glødeplugger som må til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2015 Så lenge dynamoen har de samme tekniske spesifikasjonene så trenger ikke delenr. stemme eksakt, men fester og ampere må stemme. Ang. glødelampa, det kan være temperatursensoren som ikke er helt i vater. Ta en diagnose så ser du fort det Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 5, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2015 Ampere trenger ikke å stemme overens. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 5, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2015 Nei, teoretisk ikke, men er jævlig dumt å kjøpe en som er for svak... Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg