pergunnar97 Skrevet Juni 8, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2015 Hei Går på VG2 Kjøretøy og skal ha eksamen i morgen. Det er praktisk ute på verkstedet. Har ikke fått oppgåvene siden det er i morgen jeg skal trekke dem. Men har fått et ark med med ulike temaer jeg kan trekke. Tema : Du skal kunne utføre kontroll/feilsøking, forklare oppbygging og virkemåte og utføre reparasjonarbeid innen område som er nemt med stikkord : -Feilsøking med diagnoseverktøy -Batteri,starterkrets og lading -Hjuloppheng,styring,dekk og felg -drivverk,akslinger -PKK -Lys -Bremser -Avgass og rensesystem -Topp og register -HMS og dokumentasjon Det er to oppgåver jeg får. Begge kan vere frå ulike temaer. Så spørsmålet her er det noen ting som er viktigere enn andre innen hvert tema? Det praktiske er jeg ikke så nervøs for men det er når sensor står og skal stille alle slags spørsmål jeg kan få helt hjerneteppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Juni 8, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2015 Hjulstillingsvinkler, avgass, spenningsfall måling osv og HMS er gjengangere. Spesielt på fagprøver. Det bør du kunne. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pergunnar97 Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2015 Hjulstillingsvinkler, avgass, spenningsfall måling osv og HMS er gjengangere. Spesielt på fagprøver. Det bør du kunne. Okei, da blir det å lese litt ekstra om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pergunnar97 Skrevet Juni 8, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2015 Andre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Juni 8, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2015 Hvis du leser litt ekstra på det, å du har fulgt med resten av året så skal ikke den eksamen være noe problem! Kan jo bare si, les litt på alt.. Frisk heller opp det du føler deg usikker på! Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg