MOL Skrevet Juni 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2015 Hei Skal bytte servopumpe på min 2004 Ford Mondeo Stasjonsvogn 2,0l diesel. Har en kompis som har samme bil, bare 2003 modell 1,8l bensin, der motoren ikke virker. Kunne derfor skru ut pumpa på hans bil og sette i min. Problemet er at jeg vil ikke begynne å rote å skru av før jeg virkelig vet at hans pumpe passer i min bil? Noen som kan hjelpe meg? Har prøvd å søke opp nye deler for hans bil, for å kunne sammenligne med min, men får lite resultat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 27, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2015 Det var jo facelift i slutten av 2003, er hans bil facelift? Kan godt være det er likt uansett for alt jeg vet. Men såvidt jeg husker så sitter servopumpa relativt synlig til på disse, så hvis de ser like ut er det stor sannsynlighet for at de passer overens. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MOL Skrevet Juni 29, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2015 Etter flere undersøkelser, fant jeg ut at etter 2001 var det forskjell på diesel og benisiner pumpene. Båte hvor de står og tilkoblingen. Endte derfor med å kjøpe en brukt fra en med samme motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg