klovn Skrevet Juni 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2015 Min RAV4 har begynt å rykke veldig når den girer. Mest når jeg har 2 eller mer passasjerer i bilen. Liten rykking ved mindre fart men veldig kraftig ved 60 km/t eller høyere. Slipper jeg gassen fort er det nesten slik at man får nakkesleng pga. kraftig rykk. Noe mindre hvis jeg slipper gassen sakte. Rykkene skjer bare når bilen girer opp eller ned, ikke når bilen er i gir. Noen som har vært borti lignende eller vet hva det kan være? Siter 1997 Volkswagen Golf GL 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lelarsen Skrevet Juni 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2015 Hei. Hadde en gang en BMW med automat... Den ville ikke gire av seg selv når den sto i Drive, så måtte gjøre det manuelt. Da begynte bilen og rykke. Heldigvis var det quick fix for meg da jeg bare bytta olje i girkassen. Alt ble som normalt. Prøv det hvis du ikke har gjort det allerede. Det er som regel vanlig at det skjer, og kan spare deg for mange kroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg