BWTicehammer Skrevet Juni 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2015 Hei, jeg er ute etter å kjøpe en bil, den har et åpent motorrom. Jeg har ingen garasje så jeg lurer på om det er lurt å kjøpe denne bilen. Blir motoren/annet påvirket mye av at det er åpent motorrom? Er dette gunstig for bilen? Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2015 Hva mener du med åpent motorrom? Mangler bilen panser? Eller er det platene under motoren du mener? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BWTicehammer Skrevet Juni 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2015 Motoren ligger bak på bilen. Den nedre bakdelen av karosseriet er tatt av slik at det er åpent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg