Behrns Skrevet Juni 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2015 Har en Passat 1999 1.8 sedan syncro som dørlåsene sluttet å virke , men låsen på bakluka fungerer. Som skrevet tidlige av andre om dette problemet så var selvfølgelig dørken foran førersetet full av vann. I Haynes sin handbok fant koblingsskjemaet for bilen. Men der fant jeg bare kablene som går til bakluka som stemte med stiftnr og fargekode. Så der fikk jeg målt at det gikk spenning til låsen både ved lukking og stenging. Men når det gjelder dørene går jo tegninga bare til hver enkelt dørs styreenhet. Men i følge VW verksted skal styringen til dørene komme fra comfortenheten foran førersete. Den har jo bare to kontakter. En med 23 stifter og en med 12 stifter. Er det noen som vet hor jeg finner stiftnr og fargekodene som går til dørene? Comfortenhete er 1JO 959 799 N, som nå ligger innpakket i ris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juni 16, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2015 Fargekoden på bilen du tenker på den står i servicehefte i bilen. Er det nummer inni kontrollboksen du mener der pina er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Behrns Skrevet Juni 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2015 Det jeg lurer på er hvem av nr som går til til dørene.Til bakluka er det T23/20 og T23/19 som stenger og åpner låset. Men jeg klarer ikke å finne hvilken nr som styrer dørene ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg