Gå til innhold

Bilder fra treff på be-4-you i Larvik!

Ranger emnet

eek

Anbefalte innlegg

Sant det... Hadde glemt alt om det der jeg... Ikke at bilen er fullstendig ferdig heller, men hadde vært morsomt å tatt seg en tur...

Kom Ruud som annonsert med nye bilen?

Anyways, mye tyskere der.. ;)

Ser forresten at vi har fått et par nye 'Prezaer i Larviksdistriktet... WRX begge to...?

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KaiFred

ja, en skikkelig fet "m3" :D

vet om flere som syns det prosjektet der er som

å banne i kirka... men de er hardcore bmw entusiaster da :)

Liker godt bmw selv jeg. Men bygge motor koster $, det vet alle. Og når du først har en så rå motor, hvorfor bruke enda mer gryn på og bygge en til? Hadde nok vert fett med en m3 turbo motor, men somsagt, kisen har sikkert ikke ubegrenset med penger heller.

mvh zenith

På bil jakt

[86] Utslitt bruksbil ala riskoker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørte at be-4-you hadde en konkuranse om å burne lengst oppover gata der... kansje det mest idiotiske jeg har hørt på lenge fra ett firma som forhåpentligvis skal drive seriøst... å sette samme noe slikt på offentligvei er jo helt idiotisk etter min mening.. selvom det i dette tilfellet gikk bra.. værtfall så bør man begrense slike ting til steder hvor man ikke har motgående trafkk osv.. men det at firmaet i det hele tatt laget noe slikt er i mine øyne helt tåplig..

Har ikke bekreftede kilder på dette jeg skrev her. Så hvis dette ikke stemmer er det selvfølgelig ikke noe å klage på ;) kult at dere har valgt å starte butikk her nede. Lykke til i satsingen!

Mazda mx5 -91

Lenke til kommentar
Del på andre sider