AXi0N Skrevet Mai 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2004 Originally posted by zhorty Tok en tur innom forumet og jeg. konkurransen er over da;) Bare synes Folk som starter en konkurranse burde gjøre seg ferdig:rolleyes: .. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mai 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2004 Brklager at jeg ikke har fått opp noen poll enda men det har vært så mye å gjøre på skolen..eksamen begynner og det må masse øving til..det hadde vært kjempe kult om noen andre kunne ta ansvaret for pollen og kanskje neste konkuranse..pm meg hvis du har lyst.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg