Hilde1988 Skrevet Juni 30, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2015 Hei. Jeg er en jente som skal kjøpe ny bil, min første bil noen gang. Problemet er: Jeg kan ingenting om biler og er redd for å bli lurt. Jeg har fått et pristilbud på 360.000 for følgende bil. Kan noen si meg om dette er et godt kjøp? -- Scoda Octavia stasjonsvogn, 2016-modell, 0km 180hk, 1,8 TSI STYLE-utstyrsnivå Metallic lakk 18'' felger sommerdekk, 17'' nokian vinterdekk Reservehjul Amundsen navigasjon+Dab-radio RABATT PÅ BIL: 16.000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 30, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2015 En bra bil det der ! - men om du er ung og skal ha din første bil, og ikke har ubegrenset med penger, så ville jeg anbefale en rimeligere bil som førstebil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde1988 Skrevet Juni 30, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2015 En bra bil det der ! - men om du er ung og skal ha din første bil, og ikke har ubegrenset med penger, så ville jeg anbefale en rimeligere bil som førstebil. Jeg har full jobb med god lønn, så 360.000 er innenfor budsjett. Men jeg vil likevel gjøre et godt kjøp. Flere som mener dette er en bra eller dårlig handel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 30, 2015 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2015 Dette er listepris på bilen, og du kan nok ikke få prisen lavere enn du allerede har gjort. Er du fornøyd med bilen er det bare å handle :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde1988 Skrevet Juli 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2015 Dette er listepris på bilen, og du kan nok ikke få prisen lavere enn du allerede har gjort. Er du fornøyd med bilen er det bare å handle Har fått den ned i 355.000 nå. Listepris var 380.000 med alt utstyr jeg har inkludert. Hva synes dere om motoren osv? Er det en bra bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javel Skrevet Juli 2, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2015 Kjenner ikke bilen, men i følge alt som kommer opp på søk med tester og sånn, ser det ut til å være bra biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 3, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2015 Er svært lite tull med disse motorene er vw alt som er i en skoda,dette samme motoren som står i passat. Er en grei motor dette så lenge du følger servise på bilen så vil den nok gå en stund. Du skal vel kjøpe ny bil regner jeg med, så da er det veldig lite som skjer med motoren. Når den begynner å dra på åra så kan det jo begynne å komme litt små tull da. Men når bilen begynner å dra på åra så vil det nok etter vert dukke opp litt små ting da. Du har jo garanti på det meste på bil å motor. Ellers så er det jo foringer og ende ledd, å diverse som er mest slitedeler på vw. Bare pass på og se etter på olja på bilen, så du ikke kjøre tom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Juli 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2015 Hei. Jeg er en jente som skal kjøpe ny bil, min første bil noen gang. Problemet er: Jeg kan ingenting om biler og er redd for å bli lurt. Jeg har fått et pristilbud på 360.000 for følgende bil. Kan noen si meg om dette er et godt kjøp? -- Scoda Octavia stasjonsvogn, 2016-modell, 0km 180hk, 1,8 TSI STYLE-utstyrsnivå Metallic lakk 18'' felger sommerdekk, 17'' nokian vinterdekk Reservehjul Amundsen navigasjon+Dab-radio RABATT PÅ BIL: 16.000 360.000kr for en flett ny og romslig stasjonsvogn, er da en meget grei deal. "Style" er vel ikke den mest velutstyrte, men: "jo mindre utstyr, jo mindre feil" - bruker man å si. :-) Liker du bilen og den passer deg, så go for it - sier nå jeg! :-) PS! Jeg ville også ha valgt en bensinmotor. Diesel begynner å bli "uglesett". :) Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg