Erlend Sandvik Skrevet Juli 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2015 Har startet med en Hobby Deluxe campingvogn som trengte litt lett oppussing Dag 1 på prosjektet brukte jeg på å kjøpe inn lakk,sparkel og diverse som trengtes til å gjennomføre. Har reparert takluke og satt den tilbake og montert nye hjul Planen med prosjektet er at den skal være så fin som mulig og at den skal skille seg ut fra andre campingvogner så har en tanke om en blåfarge på den Campingvogna har stått i 15 år i et skur men har holdt seg rimelig greitet av hjulene på vogna så passelig dårlig uthvordan det nye hjulet så ut på når det endelig var montert (nydelig) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juli 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2015 Høres kanskje kjedeligere ut enn å lakkere og sette på grønne stålfelger.. men skal du pusse opp ei gammal vogn,som du har tenkt å oppholde deg i uten å dra på deg alt mulig av kjipe luftveisvansker, så vil jeg anbefale deg å gå skikkelig over og sjekke etter muggsopp først.. Noe jeg tipper er garantert du finner. Men morsomt å se folk puste liv i gamle ting, så lykke til mBergheim reagerte på dette 1 Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg