kof Skrevet Juli 5, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2015 God kveld Jeg har nylig montert coilovers på min opel insignia 2011mod. Etter noen dager begynte høyre side fremme å knirke litt. Nå knirker det ved hver minste ujevnhet i veien. Det er kun høyre side fremme som er problemet. Noen ide på hva som kan gjøre det? Kommer til å rable for meg om jeg skal kjøre fra bergen til rudskogen med den lyden :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Juli 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2015 Byttet du også fjærbeinslagrene? Det kan oppstå knirking når man får en ny fjær på et lager som er tilslitt den gamle. Prøv å spray litt mekaniker på boks oppunder og på bunnen av fjæren og se om det hjelper :) Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2015 Byttet ikke tilfeldigvis noen av foringene til polyuretan samtidig? De knirker fælt hvis de ikke settes inn med PTFE fett. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg