OveB Skrevet Juli 6, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2015 Heisan Prøver meg her med en liten feil . i det siste har det dukket opp en liten ulyd som høres ut som den kommer fra motorrom , vanskelig å beskrive lyden , kan minne om " fuglekvitring ,( høyfrekvent klippring ) kommer under kjøring , virker ikke som den øker eller endrer seg under kjøring i forskjellige hastigheter eller i gir. når jeg presser inn clutsen forsvinner den , men kommer tilbake når jeg kjører ( lyden blir ikke borte over tid ) bilen har nettopp hatt oljeskift lyden ble ikke borte, er nøye med å bytte olje på ca hver 10 000 noen har foreslått reim ? har lite peil på bil . Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 6, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2015 Uten å ha hørt lyden betrakter jeg beskrivelsen din som at det er multireima som begynner å bli slitt. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveB Skrevet Juli 6, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2015 Glemte å legge til dette : bilen har gått 52 000 Vet ikke hva multireim er men om du mener register reim så er det vel kjede på denne, skal prøve å få tatt ett opptak på lyden , Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 6, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2015 Jeg mener ikke registerreim. Jeg mener multireim, mange kaller den feilaktig for viftereim på dagens biler. Det er reima som driver dynamo, servo, AC kompressor og evt. dieselpumpe. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveB Skrevet Juli 6, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2015 Aaa tusen takk skal sjekke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg