^Th0mas^ Skrevet Juli 8, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2015 Min datter hadde et tilfelle i dag hvor hun klarte å smelle bildøra i en annen bil. Ble knapt noe skade. Et lite hakk i lakken. Hva er forventet takst på en slik skade? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes124 Skrevet Juli 8, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2015 Nå blir jo det meste synsing. Det du beskriver som , klarte å "smelle" bildøra i en annen bil... og "knapt" noen skade kan vel nesten ikke bedømmes uten en takst ? De som har levert en bil for innbytte og fått en takst pris på "småskader" vet at fem sifra tall fort oppnås på småskader etter andres dører .Her er det bare å fremstille bilen for takst eller få pris på lakkering av vedkommende del for å vite pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 8, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2015 Et sted mellom 4-6'000,- avhengig av hva som må gjøres av grunnarbeid. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Th0mas^ Skrevet Juli 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2015 Eieren av den andre bilen sa at verkstedet ville bruke inntil en uke på å avgjøre taksten. Er det normalt? Hver gang jeg har fått skade på min private bil, så har verkstedet jeg bruker tatt en visuell sjekk på 5 minutter, trykket litt på PC-en, og gitt meg takst der og da. Nå skal dette verkstedet bruke inntil en uke på et lite lakkmerke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg