TKarlsen Skrevet Juli 11, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2015 Hva slags lyd symptomer vil jeg få om foring nr 1, 2 eller 3 er slitt? Kan de klare å lage en slags banke / dårlig foring lyd da man kjører over ujevn vei? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2015 Det skal ikke mye til en hump før du hører noe er en banke/dunke lyd, akkurat som det er noe veldig løst bak der høres yt som metall som slår. Ofte en svakhet disse foringen på både audi og golf. Er forbruksvare på disse bilene skal gå i gang bytte på golfen min og nå er utslitte foringer på den og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2015 Ja, det kommer sånne dunkelyder. Akkurat som at det er noe løst. Og det er veldig plagsomt, med tanke på at jeg nettopp har satt på nye gode eibach fjærer, lenkearmer, fjærbeinslager og bærekule.. Om det er forbruksvare så kan det kanskje lønne seg å kjøpe powerflex foringer? De holder vel litt mer enn originale Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2015 Jupp disse ryker så fort det er noen dumper i veien veldig irriterende dette, Veldig plagsomt og sitte å høre på når en ute å kjøre blir lyd bare det kommer bort på litt ujevn asfalt. Er nok greit å bytte til noe som er mer holdbar mine hva byttet for ca et 1 og halvt år sia og må byttes igjen og den bilen går kun på langkjøring. Og du som har fått byttet så mye på bilen din til nesten er nytt, da er det litt kjedelig når sånt dukker opp etter at du er ferdig med det meste og, Så du må nok til å skru at da, sånn er det å ha vag kan tenke meg at det er noen gamle foringer som ikke har blitt bytta på et par år? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2015 Om foringene er like slitt som resten av kulene, fjærbeinslageret og hjullageret som satt der så er nok de siste foringene veldig slitte. Kanskje like greit å bestille en pakke med powerflex foringer nr 1, 2 og 3. Da er alt av kuler, foringer og lagere nytt inni der Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2015 Da er iallefall nye foringer nr 1 og 2. Hadde lyst til å gå for black serie på de, men er vel kanskje greit at jeg "bare" tok normale powerflex foringer. Kan vel bli for hardt med bane spec foringer? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2015 Trur nok det kan bli litt hardt med bane spec på bilen. Du kan greit bruke og kjøre på vanlige poverflex dem er mer en bra nok på din bil og ditt bruk til landeveien.. Du skal vel ikke ut på noe bane med bilen din. (Om du skulle så kjøre en gang på bane så skal dem holde med vanlige poverflex foringer) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2015 Nærmeste en bane bilen min kommer er parkeringsplassen på rudskogen :) Brukte powerflex foringer på A6 jeg hadde tidligere. De vanlige. Byttet foring nr 3 på bilde over. På den bilen merket jeg faktisk stor forskjell. Mye mer tight og mindre krenking i svingene. Skal bytte nr 3 på A3'n også, må bare finne ut tykkelsen på staget den skal rundt. Finnes flere typer der fant jeg ut Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2015 hehe ja parkeringsplassen er fint å stå slipp å utsette bilen for vold hard kjøring. Nå er det så at det kun forskjell på quattro og s3 som skiller seg ut her ser det ut som? Og da skal det verre likt med resten av bilene på dette, altså da skal det passe overens med hvilken som helst motorkode. Så lenge det er fra samme årstall eller a3 mk 2 8p Men beste er å ta et sikkerhets mål på bilen din ta og mål på den du har. Ellers så er det mulig at jeg kan fine det ut i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 12, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2015 Ja, er 3 stk på den stanga. Så er vel en til quattro, en til S3 og siste er vel til resten av A3 8P typene. Jeg skal snart ut så jeg kan jo ta med skyvelære og måle, om jeg kommer til Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 12, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2015 Du skal vel klare å få målt med skyvelære tenker jeg om du jekke opp bilen litt så du kommer litt bedre til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2015 Dette håper jeg hjelper mot de ulydene jeg hører :D Har fått blod på tann nå. Skal ikke se bort ifra at jeg begynner å bytte til powerflex bak på bilen å :D Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2015 Ta ser meget bra ut kraftige foringer så disse skal du kunne ha noen år tenker jeg. Du for hive deg rundt nå og få dem på bilen. Når du får på disse nå så blir det vel til at du bestiller til bak og Trur jeg skal bestille til bilen min jeg og få på noe ordentlig foringer jeg og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2015 Ikveld blir det nok ikke. Blir nok ikke før til neste uke jeg bytter. Da har jeg ferie å. De har tilbud på powerflex på QWT.no nå ;) ca lik pris ifra England Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2015 Var inne å så på det dem hadde så blir bestilt framme og bak nå, det hva ikke så ille pris dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg