ray89motorsport Skrevet August 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2015 Har i dag fått mappet litt i motorstyringen (tronic.7) så jeg kan kjøre 770cc dyser, holder hvertfall 370hk på bensin.jeg satt nå ladetrykket til maks 1,045bar til innkjøring, blir å øke etter +/- 20mil. Så nye turboen kanskje holder litt lengere. Er en ombygd td04 20t bilet i huet og ræva. Så fikk jeg nye (dyre) stål omspunnende slanger med banjo koblinger til vann og olje på turboen. det var alt for noo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ray89motorsport Skrevet August 19, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2015 Oppdatering ja bilen er nesten komplett igjen, må si at motoren begynner å bli veldig bra, Også fikk jeg en liten pakke fra cina, med en elektronisk selonoid driver, som jeg skal bruke til å lage en boost controller, så jeg kan øke ladetrykket inne i bilen med en vribryter, blir helt trinnløst, venter bare på en selonoid veventil, Så fikk jeg enda en kul dings fra cina, en intercooler temp måler, så jeg kan se hvor kall luften er etter intercooleren Så fikk jeg også det råeste av alt et nytt innsugsrør til turboen, det er laget av rustfritt stål tigsveist og polert, meget bra laget selv for meg som er tigsveiser mBergheim reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mBergheim Skrevet August 23, 2015 Rapporter Share Skrevet August 23, 2015 Hjemmelaga elektronisk ladetrykkontroll, barskt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ray89motorsport Skrevet August 27, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2015 Hei har skjedd en del siste tiden, må virkelig si jeg er fornøyd med effekten oppgraderingene har gitt,sid display viser 370nm v5200omd så har vertfall i overkant av 300 ærlig hester nå, går hvertfall noe fryktelig nå, og enda ikke helt ferdig mappet, må endres litt nå når lmm blir satt til trykksiden, har vertfall fått sveist siste trykkrør med holder til map/temp sensor og uttak til dumpventilen, ble veldig bra noe dritt å sveise disse overflate behandlede rørene men nå er det gjort, venter bare på noen silikon overganger til lmm fra 2,5" (63mm)-3.1" (90mm) da er alt klart til siste mapping. Dama har maskert og lakkerte den nederste delen av kanalen og bakfanger så nå er den sølvfarget helt ned bilen ble mye mer helhetlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ray89motorsport Skrevet September 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2015 Litt oppdatering bilen går fint og bar. Driver og montere en del målere, lambda, olje temp og trykk, turbotrykk, shiftlight. Har også byttet mastersylinder til clutchen, så har jeg begynte og samle deler til neste trimming så en spesial bygget garrett gt3071r er bestilt fra racetech usa, og en ny bensin trykk regulator. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.