evgyrt Skrevet Juli 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2015 hei Viskerne på min caravelle 96 mod går kun på raskeste hastighet. De stopper akkurat der du slår av bryter, altså man må stoppe de akkurat i det de er nederst på vinduet. ingen av de andre hastighetene fungerer. Er det bare å bytte hendel? Går det å fixe sånn fort før jeg får ny hendel? Stor jobb å bytte hendel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2015 du kan prøve og smøre hendelen litt med kontakt spray. Smøre opp vinduvisker armen litt så den sklir litt lettere. Dette er ikke store jobben å bytte du løsner bare par skruer under deler dekselet i to. Så er det ut med gammel hendel og inn med den nye. Se vedlagt bilde på hvordan ser hvordan du løsner dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evgyrt Skrevet Juli 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2015 Takk for svar. Kan bryteren "deles"? Eller må ratt av også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2015 Du skal slippe og ta av rattet. Bare plasten rundt der som vist på bilde over her? Løsne skruene og av med dekselet. Men du har et visker rele også på bilen din tror det er nr 99 som kan ha tatt kvelden? Men som du beskriver så høres det ut som hendelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evgyrt Skrevet Juli 13, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2015 Må ut me skru nr 9 ser d ut til. Da må jeg av med ratt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 13, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2015 Jeg mener du skal kunne komme til disse skruene uten å ta av ratte på bilen med et lite skrujern. Det ser du når du får av dekselet rundt der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evgyrt Skrevet Juli 20, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2015 Byttet disse idag, men fortsatt samme problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 22, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2015 Da må du se på releet på bilen nr 99 husker ikke heil men tror det er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg