lelarsen Skrevet Juli 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2015 Hei. Har kommet i kontakt med en som er interessert i å bytte bil med meg.. Men han har heftelse på rundt 30000 på bilen. Kan han flytte den over på min nåværende bil? Min er fri for heftelser. Beste måten og gjøre dette på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2015 Nei han kan ikke flytte over heftelse på bilen, dette er registrert på bilen hans. Han må innfri lånet på bilen før heftelsen kan fjernes. Han har tatt pant i bilen og det står på reg nr på bilen som han eier i brønnøysundregister. Han kan heller ikke flytte billån over på en annen bil heller. Så heftelsene blir med bilen og er ikke borte før han har betalt ned lånet på bilen. Så bytte noe bil med heftelser er ikke noe jeg ville gjort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg