opel astra Skrevet Juli 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2015 Noen som vet hvor mye 1000 kr blir i britiske pund. Jeg kom frem til at det var 13270 kr ca. Kan det stemme da skal overføre penger I helgen.Så er det noen som har peiling på om det kan stemme. Synes det virka veldig mye da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2015 1'000 NOK er 78,52 GBP etter dagens kurs. opel astra reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2015 Så da blir det da sånn ca 13270 da når jeg overføre pengene da☺ Etter det jeg prøvde å regne ut. Eller er jeg helt på bærtur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juli 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2015 Du har regna baklengs på det ;) 1000 Britiske pund tilsvarer beløpet du kom frem til tipper jeg , 1000 Norske kroner er verdt ca. 79 Pund. Iflg. www.valutakalkulator.net ihvertfall :) Hvis vedkommende du skal handle av skal ha 1000 pund så må du nok svi av den summen du kom frem til.. skjønte ikke spørsmålet jeg tror jeg. Hehe opel astra reagerte på dette 1 Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2015 Jupp jeg har nok gjort det bakvendt Da blir det nok noe annet her da ble det litt mer riktig her Så takker for raskt svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2015 Hvis det du skal kjøpe koster 1000 NOK (Norske kroner) så er det 79 GBP (Britiske pund) Hvis det du skal kjøpe koster 1000 GBP så er det 12'700 NOK (ca). Utifra frasen din; "Noen som vet hvor mye 1000kr blir i britiske pund.." Så forstå jeg det slik at du ville vite hva 1000 NOK tilsvarte i GBP. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2015 Jupp det stemmer jesper hva akkurat sånn jeg tenkte. jeg skal overføre 1000 kr I gave derfor lurte jeg på hvor mye dem får når pengene blir overført til britiske pund☺ Så da får dem egentlig ganske mye da☺ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Juli 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2015 ikke overfør i kroner, kjøp heller pund her og overfør pund. PS: kjøp og salg kurs er forskjellige, det er derfor banker tjener på å kjøpe utenlandsk valuta til en pris og selge det igjen til en annen pris (selvsagt). Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Juli 17, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2015 Så da blir det best å ta pund herfra også overøre det over ditt da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Juli 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2015 yes og det der billigere å overføre pengene enn det er å kjøpe cash. http://www.danskebank.no/nb-no/Privat/valuta/Pages/beregner2.aspx Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg