rixar67 Skrevet Juli 17, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2015 Hei, Min 99mod 1,6 16v har fått motorhavari, (kam fastbrent i topp :O)Driver å jakter på annen motor, og har demontert top, insprøyt etc.Det jeg Lurer litt på nå er om det er enklest å heise den opp med gir, eller slippe den ned i graven ??Løsne hele forstilling og løfte karoseri av?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Juli 18, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2015 Du slipper motor ned med girkassa på.. eller tar karrosseri av som du sa. Bare tar paller under så står hele motorn med girkasse og travers igjen. Gjort det flere ganger. Funker fint det. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rixar67 Skrevet Juli 19, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2015 Takk, va den iden som slo meg også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rixar67 Skrevet Juli 20, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2015 har tilgang til en topp fra en motor med coiler i enden, og den jeg har er med 2 coiler i toppen,. Men er ikke toppene i seg selv samme ?Er litt usikker på om jeg ska ta sjansen og bare bytte topp, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg