Stiggeir Skrevet Juli 24, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2015 Jeg har en Toyota Corolla 2004 mod. stasjonsvogn. Når jeg kobler til tilhengeren og starter bilen og trykker på bremsen, lyser både bremselys og blinklyspæren bak på hengeren . Slår jeg av tenningen og bremser fungerer alle baklys på hengeren som normalt. Baklysene på bilen fungerer normalt, med tenningen på eller av. Jeg er sikker på at strømledningene i støpslet til hengerkroken er korrekt koblet. Hvorfor lyser blinklyspærene når jeg bremser med hengeren tilkoblet???????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 24, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2015 Høres ut som problemet ligger i kontakta som er fastmontert på bilen. Kan bli mange artige feil om kontakta er full av salt slik at det blir overledning. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Juli 24, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2015 Prøv hengeren på en annen bil eller en annen henger på bilen din. Sist jeg hadde det problemet så var det jordingsfeil på hengeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg