Gå til innhold

Frontlykter til Audi S6 c5,4b

Ranger emnet

Froddi

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i frontlykter til min 2000 mod S6 4,2 ltr avant ?

Har kjøpt to par nå som visstnok skal passe. Det siste paret kom fra BS bildeler. På deres nettside kan du skrive inn reg nr på bilen, og så skal alle deler som passer til din spesifikke bil presenteres. I mitt tilfelle stemmer dette ikke dessverre. Audi A6 og S6 lykter er ikke like. Har målt dem fysisk, og det er avvik her og der. De passer simpelthen ikke på min bil.

Hadde vært fantastisk om noen vet noe her. Frontlykter til A6 vrimler det av, men S6 glimrer med sitt fravær.

Mine lykter er veldig falmet, og noen småskader. Jeg ønsker å erstatte disse med noen nye. Original lykter hos Audi koster sikkert skjorta...og halve slipset. Blir ikke aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyktene skal være like på A6 og S6, men det er essensielt at de kjøper fra rett side av "faceliften" og at du kjøper xenon lyktene (regner med du har det).

Kan hente frem delenr. men det er ganske mange forskjellige utgaver. Hvis jeg ikke husker feil er det forskjellig mellom 4/6 sylinders motor og 8 sylinder også.

Bilforumet.no
Super Moderator

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.

Jeg har bestillt for 97-01 utgaven,altså pre facelift. Min Audi er 4,2 liter med 8 sylindere, 2000 modell. Xenon lys m/høyde regulering.

Alle relevante opplysninger om min bil kom jo frem hos BS Bildeler når jeg slo inn reg nr. Rart..

Uansett: Lyktene er ikke like i str. ..selv om de ser veldig like ut. :-(  Har som sagt målt dem fysisk ( etter mye prøving og feiling med montering), og det er avvik i lengde og bredde.

Visst noen har funnet lykter på nettet til salgs som passer, legg gjerne ut link her.volvo.gif

Originalt dele nr hadde også vært greit å ha..

NB: Framskjermene på S6 er ikke de samme som A6. S6 har skjermer i aluminium, og skal visst nok være noe bredere og 1,5 cm lengre. Kanskje det er dette som er problemet. (Kan ikke bekrefte at dette er fakta)

Lenke til kommentar
Del på andre sider