ozzy Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Type R merket er drit pent, ha det på, NICE!!!!!! Mye finere når det er rødt, istedet for det blanket, iallefall når bilen er svart. Og ikke sammenlign det med m merke på bmw, de fleste vet ikke at det røde honda merke er type-r merke, men m merket er de fleste klar over hva er. Elsker bilen din ;) hehe gleder meg til jeg får min:D Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Originally posted by ozzy Type R merket er drit pent, ha det på, NICE!!!!!! Mye finere når det er rødt, istedet for det blanket, iallefall når bilen er svart. Og ikke sammenlign det med m merke på bmw, de fleste vet ikke at det røde honda merke er type-r merke, men m merket er de fleste klar over hva er. Elsker bilen din ;) hehe gleder meg til jeg får min:D Tåpelig sagt, de fleste med litt bilinteresse veit at merke kommer fra Hondas Type-R biler, og jo, det kan sammenliknes med M merket til BMW, ettersom det er biler som er fabrikk trimmet. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Jeg visste ikke hva det røde merket betød, iaf :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Neivel, av en eller anna grunn, så overrasker ikke det meg... Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
craaash Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Nok om emblemet nå vel? :hug: (Jeg syntes det så fett ut) Råå bil! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet April 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 takk, chrash. og takk for andre kompimenter. morsomt å høre at noen liker den. legger ut et par bilder til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Håper ingen blir sinte om jeg foreslår litt rød sotespray på de guleblinklysene bak heyyou Ellers så va det ein rå crx! :) Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Originally posted by svein Håper ingen blir sinte om jeg foreslår litt rød sotespray på de guleblinklysene bak Agree. Og angående det røde Honda-emblemet lærte jeg også noe nytt. :) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 La nå emblemet få være i fred... Det ser lekkert ut til den svarte bilen, og danner en lekker kontrast... Dessuten... Et rødt Honda emblem er jo nettopp det, et Honda emblem... Det står ikke Type-R på bilen hans (noe som det gjør på ALLE Type-R) hvor logoen er totalt annerledes og vi vet alle at BMW M logoen ser HELT annerledes ut enn originale BMW logoen? Correct? Så, det er simpelthen så enkelt som at han har valgt en annen farge for emblemet, og at det er røde som er kjennemerket på Type-R er en ting, men han sporter iallefall ikke logoen til dette... Dessuten, hvis du hadde fulgt med litt i timene så hadde du kanskje fått med deg at i USA så var røde emblemer et option på mange av modellene til Honda før? Akkurat som man kunne få "hele logoer" og "utskjærte logoer"... ;) Anyways, back to topic... Synes bilen har blitt rålekker jeg, WPolly, og dessuten passer den lille sorte til å bære små, superlette racing felger mer enn digre show-pregede felger! Keep it up! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 litt spray på baklyktene... å ville heller hatt svart netting (referere te bakfanger)... da har du en sort gjennomført fin bil ;) men eg synes denna bilen va meget pene :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 *legge emblemet til sida* ;) Men bilen er skikkelig fin og håper vi ser på den på treff. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg