ElCamino Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Fant bare noen bilder jeg må dele med menigheten. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Old School Opel Ascona, ikke værst. Porsche felger og alt! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 5bolt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 smuuud med clean oldie Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedern Skrevet April 23, 2004 Rapporter Share Skrevet April 23, 2004 Fryktelig harry! Ikke bra! Siter JN Racing: http://home.broadpark.no/~dhnielse/ Team Lotus Norway: http://team-lotus.nu ------------------------------------------------ * 05' Citroën C4 VTR Coupé * 87' Citroën AX Rally Gruppe N1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet April 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Hva er harry? at den har gull felger ? Den bilen er så clean at det er lite som kan vere harry. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 det er ivertfall den minst harry ascona b jeg har sett:rolleyes: faktisk litt fet:D Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Originally posted by pedern Fryktelig harry! Ikke bra! den der er langt fra harry! clean bygge, ikke snakk om no annet.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Hørt om ironi? :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet April 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Originally posted by KviljoRacing Hørt om ironi? :roll: mente han det ironisk dadoh Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Heelt rå.. ikke tvil. deiligste Ascona'n jeg har sett noengang.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet April 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Lurer på hva han har gjort med baklyktene for å få dem helt røde? ser da ikke ut som de er lakkert. Kanskje man før kjøpt slik i Tyskland? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 24, 2004 Rapporter Share Skrevet April 24, 2004 Originally posted by ElCamino Lurer på hva han har gjort med baklyktene for å få dem helt røde? ser da ikke ut som de er lakkert. Kanskje man før kjøpt slik i Tyskland? synes de så litt lakka ut jeg? Får nok ikke tak i slik lykter i tyskland heller tror jeg. Eneste var sota lykter som var å få tak i før. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 Fant du den sota lykta di Christian? Hadde vært gøy å sett:cool: Ettersom jeg har hørt med Blitzpower, så kunne iallefall ikke han skaffe andre enn originale lykter, så da rekner jeg med at det ikke finnes annet lenger. Går fint å lakke dem, men la det bli skikkelig og la ett lakkverksted gjøre det mer rette grunning og lakk. Tar man ikke for godt i, så er det sikkert ikke noe i veien for at det blir "godkjent" heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 25, 2004 Rapporter Share Skrevet April 25, 2004 hadde sota baklykter på den ene oransje jeg hadde. men den hadde fått besøk av en 240 i rompa, så den ene lykta var det ikke noe igjen av. så jeg gadd ikke skru den andre av. aner jeg litt skepsis her eller? :D hadde jeg ikke vært så flink til å krasje harddisken med gjevne mellomrom kunne du ha fått sett bilde! har krasja harddisken igjen nå, alt er borte :mad: eneste jeg hadde tatt backup av var "mine bilder" tok backup av det rett før jul, så noe er lost der og. men du kan ringe han du kjøpte kort styring av og spørre. han som kjøpte den. men han har den ikke nå lengre. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg