Airoh Skrevet August 6, 2015 Rapporter Share Skrevet August 6, 2015 Golv IV 1.6L 2002 mod. Hei, skal bytte dynamo, men da jeg tok av reg-reima røyk strammehjulet. Skiva løsna (lik den på bildet) Men kjøpte ny, etter gjentatte forsøk å få den på igjen, den bare spratt av gang på gang. Den nye har samme problem, så fort jeg fjerner pinnen så hopper skiva av. Er ingenting som holder skiva på plass når den er montert heller. Noen som har gjort dette før eller har en anelse hva jeg kan gjøre får å få den til å bli sittende? Pinnen skal jo ikke sitte der, når den er montert, eller? Takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Airoh Skrevet August 7, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2015 Ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 8, 2015 Rapporter Share Skrevet August 8, 2015 Du tok vel ikke av reg.reima antar jeg ;) Den platen skal normalt henge på, men det utgjør ingen forskjell om den er av. Og nei, splinten skal ikke stå i, fjærmekanismen er da ikke aktiv og multireim er slakk. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Airoh Skrevet August 8, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2015 Hehe, lettere oppgitt da jeg skrev innlegget så gikk nok litt fort i svingene. Mente så klart viftereima. Uansett, tok en kjapp tur til Møller, de pleide å lime den fast til kjernen hvis den hoppet av. Så da ble det innkjøp av Araldit lim :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg