DaButcher Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Hei! Jeg kjøpte en delebil i dag og fikk med en del ubrukte volvo deler: servopumpe m. tank servopumpe-feste m. foringer servopumpe slangen noen fester jeg tror er til styresnekke div. skruer og mont. detaljer samt noe han hevdet var kingbolter, men 240 har jo ikke kingbolter! Er vel bærekuler ville jeg tro.. det var noe brun plast på de også.. Jeg kan vel finne volvo delenr på de i morgen.. Er ikke vanskelig å lese av de, siden alt er ubrukt, rent og pent! Er det et "komplett" kit? obs. ubrukte :-) Jeg er intr. i å bytte det mot deler jeg trenger til mitt "prosjekt".. Jeg mangler følgende deler: 1031 bakaksel (el speedo) el speedo 2 x el bensinpumper (high flow) Resten jeg trengte, fikk jeg med delebilen.. "Prosjektet" er 960 3.0 rekke6 i en Volvo 242 DL fra 1980'. ps. henvend gjerne på epost om noen har noen gode handler, evnt billige deler å selge (selv om dere ikke vil bytte).. mailen min er: olav-x@volvo-power.net jeg kan nåes på mobilen min også, men på mandag reiser jeg til militæret!! Jeg vil derfor få fikset deler og slikt snarest, slik at bilen kan begynne ombygging på min første perm helst.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 glemte noen deler: styrestag (?).. ganske kort stag med "tenner".. kanskje det heter tannstag? hehe.. så var det en dings for å koble sammen greier. jeg skal ta noen bilder i morgen.. jeg mangler også 960 3.0 rekke6 bunnpannen!! jeg får ikke fatt i maxis, skulle egentlig kjøpt hans!! mail meg gjerne nr hans om noen har!! evnt send på sms. mobnr mitt står i min signatur! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg