Satrixen Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Noen som vet hvor jeg fåt tak i jazzblå/blå senkestripe? Jeg har nemlig ikke sett de tnoen steder.. :eek: Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 gå til en skiltmaker bedrift i nærområdet ditt, slike som lager bildekorer, skilter +++ her har de somregel ett stort folie lager (det har vi) også kan de produsere og montere dette for deg. vi tar normalt en 650,- kr for dette ferdig montert på bilen. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 men husk, du får en bot på minst 500,- viss du blir tatt av politiet med dette. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet April 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Ok skal høre litt rundt.. Er det ulovlig det altså, har sett så mange biler med det på så trodde faktisk det var kurrant. Men det var kanskje litt naivt å tro noe sånt i Norge.. :eek: Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 stripa må være igjennomsiktig, og sotet fra fabrikk viss det skal være lovlig. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karlhenrik Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Hva er en senkestripe ? Er det den som er i toppen av vinduene ? Siter Golf IV 1,9 TDI (Midlertidig) Audi a4 1.8 Stasjonsvogn (Solgt) Nissan Sunny 1.6 -92 mod (Vraket) Bmw e30 320i Coupe (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 er en folie stripe som blir montert på utsiden av frontruten i toppen, også kalt streamer. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 http://pics.autodb.no/424//424631-bilde1-img_0415.jpg de er denn oppe i ruta.. eg ga 100kr for min på ein lokal skilt/reklame kis..vi pleie å få 1000kr i bot for dei, men det lokale politiet her har det jo tatt heil av for.. tur dei hater ungdomer meg bil intr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 22, 2004 Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Her er det bilder av den toppstripen jeg hadde før... http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=7756&highlight=bora Type blå og passe stor. :rolleyes: Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet April 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2004 Pen både golfen og boraen! Bilen blir stiligere med det.. Tviler på det er noen som bryr seg om senkestripe her jeg bor. Bor litt uttaskjærs! Hehe.. Det er ingen slike forretninger her jeg vet om, men det må vel være noen som selger slike på nettet å el..? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Biddy Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Har hørt at stripa ikke skal gå neden for solskjermen når den er nedfelt! Høres jo fornuftigt ut, med tanke på at den skjenerer like "mye" når den er nedfelt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 Originally posted by Biddy Har hørt at stripa ikke skal gå neden for solskjermen når den er nedfelt! Høres jo fornuftigt ut, med tanke på at den skjenerer like "mye" når den er nedfelt! det er nok ulovlig uansett,gitt ;) men det hender seg at snuten ser litt mellom fingra med det der hvis stripa ikke er FOR brei... (snakker av erfaring) ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Mai 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2004 når det gjelder regler for solfilm i frontrute (gjelder utenom fabrikksotede ruter) så er det snakk om at det er lov å dekke ca 10% av ruta viss jeg ikke husker helt feil, dvs ca 7cm. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg