jørn bergflødt Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Hei. Sitter å skal handle noe stæsj på Ebay nå. Har fått meg PayPal konto,men hvordan finner jeg ut hvilket konto nr jeg skal sende til? Så han jg skal kjøpe a får penger, og ikke en annen lissom!! Oppgir selgeren dette nr i en mail til meg eller hvordan funker dette?? Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Hvis du vinner en auksjon så får du oppgitt en email adresse som du sender betalingen til. Denne email adressen er liksom kontonr. til paypal kontoen, som regel så får du en mail fra ebay når du vinner og da er det bare å klikke på en link hvor det står: pay now with paypal. Jeg ble litt skeptisk til Paypal etter å ha lest litt på denne siden: http://www.paypalwarning.com/FairUse/Default.htm Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet April 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Originally posted by Mk2-16v Hvis du vinner en auksjon så får du oppgitt en email adresse som du sender betalingen til. Denne email adressen er liksom kontonr. til paypal kontoen, som regel så får du en mail fra ebay når du vinner og da er det bare å klikke på en link hvor det står: pay now with paypal. Jeg ble litt skeptisk til Paypal etter å ha lest litt på denne siden: http://www.paypalwarning.com/FairUse/Default.htm Ok men hvis jeg velger den sofort kaufen saken a?Åssen funker det da? Men denne gangen sendte jg spørsmål til selgeren, og bare spurte om pris lissom,og fikk tilbake at hvis jg sendte han 28 euro, så var det greit m frakt og alt, men skjønner ikke åssen jg skal få betalt han? Oxo spurte jg han, men tror ikke han forsto meg helt heller, så får lissom ikke no svar?? Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Som sagt så betaler man til en epost adresse som selgeren har brukt når han registrerte seg hos paypal. Får man ikke betalingsinfo når man trykker på "kjøp nå" knappen da? Bruk Babelfish for å oversette fra Tysk til Engelsk så kanskje du forstår mer av det som står på ebay.de ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet April 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Originally posted by Mk2-16v Som sagt så betaler man til en epost adresse som selgeren har brukt når han registrerte seg hos paypal. Får man ikke betalingsinfo når man trykker på "kjøp nå" knappen da? Bruk Babelfish for å oversette fra Tysk til Engelsk så kanskje du forstår mer av det som står på ebay.de ;) Takk takk, har brukt den, men oversettelsen blir lissom så direkte.For i tysk er jo verbet tilslutt isetningen å sånn, men skal nok få det til vøttø. takk for hjelpen!! Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet April 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 http://by10fd.bay10.hotmail.msn.com/cgi-bin/getmsg?msg=MSG1082308282.57&start=970767&len=22508&imgsafe=n&curmbox=F000000001&a=23d4746547f20454bd5b18e9587bd5f0 Nå har jg et bud inne, og har fått denne mailen fra ebay! Men kan det være et problem at jg bare har hotmail mail adresse? For når jg klikker på den linken der, så forstår jg det sånn. Kan ikke du sjekke om du forstår no mer enn mg??? Vær så snill!!:D Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 har alltid overført etterpå jeg. Paypal er greit å bruke hvis selger aksepterer det.. jeg har brukt nettbank og overført med det. tar litt lenger tid , men funker bra... mvh kjetil Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet April 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Originally posted by Kjetilr har alltid overført etterpå jeg. Paypal er greit å bruke hvis selger aksepterer det.. jeg har brukt nettbank og overført med det. tar litt lenger tid , men funker bra... mvh kjetil Det var det jeg spurte han jg skulle kjøpe a oxo om jg kunne få et konto nr jg kunne sende penger til, men han skjønte jo ikke en dritt??:D :D Hehe. Men Kjetil gikk du inn på den linken jg la der, og forsto du no a det som sto der?? Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 du har mail jørn..;) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 bare brukt paypal til å betale til firma / klubb jeg.. det har funka smertefritt! :) har fått inntrykk av at det er endel uærlige folk på e-bay.. og om de bruker paypal så vil jo det si at det er endel uærlige folk ifbm paypal og.. :rolleyes: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Må man ha visa eller master card for og bruke paypal? Jeg har bare et vanlig bankkort fra nordea uten noe visa eller mastercard. Bare et system som heter Maestro eller no.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Når vi er inne på VISA-greiene... Jeg har mottatt nytt bankkort fra Postbanken der det står VISA Electron på. Kan jeg bruke det kortet på steder der det kreves VISA? Tenkte spesielt på http://www.1999.co.jp Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 nei, electron er bare for elektronisk/terminal bruk... du må ha kortnummer og slikt (de med utheva skrift/tall i plast) for å bruke på nett og slikt. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg