Gå til innhold

Paypal???

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei.

Sitter å skal handle noe stæsj på Ebay nå.

Har fått meg PayPal konto,men hvordan finner jeg ut hvilket konto nr jeg skal sende til?

Så han jg skal kjøpe a får penger, og ikke en annen lissom!!

Oppgir selgeren dette nr i en mail til meg eller hvordan funker dette??

Jørn

06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line

Protected Movement - with Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vinner en auksjon så får du oppgitt en email adresse som du sender betalingen til.

Denne email adressen er liksom kontonr. til paypal kontoen, som regel så får du en mail fra ebay når du vinner og da er det bare å klikke på en link hvor det står: pay now with paypal.

Jeg ble litt skeptisk til Paypal etter å ha lest litt på denne siden:

http://www.paypalwarning.com/FairUse/Default.htm

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

Hvis du vinner en auksjon så får du oppgitt en email adresse som du sender betalingen til.

Denne email adressen er liksom kontonr. til paypal kontoen, som regel så får du en mail fra ebay når du vinner og da er det bare å klikke på en link hvor det står: pay now with paypal.

Jeg ble litt skeptisk til Paypal etter å ha lest litt på denne siden:

http://www.paypalwarning.com/FairUse/Default.htm

Ok men hvis jeg velger den sofort kaufen saken a?Åssen funker det da?

Men denne gangen sendte jg spørsmål til selgeren, og bare spurte om pris lissom,og fikk tilbake at hvis jg sendte han 28 euro, så var det greit m frakt og alt, men skjønner ikke åssen jg skal få betalt han? Oxo spurte jg han, men tror ikke han forsto meg helt heller, så får lissom ikke no svar??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mk2-16v

Som sagt så betaler man til en epost adresse som selgeren har brukt når han registrerte seg hos paypal.

Får man ikke betalingsinfo når man trykker på "kjøp nå" knappen da?

Bruk Babelfish for å oversette fra Tysk til Engelsk så kanskje du forstår mer av det som står på ebay.de ;)

Takk takk, har brukt den, men oversettelsen blir lissom så direkte.For i tysk er jo verbet tilslutt isetningen å sånn, men skal nok få det til vøttø. takk for hjelpen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://by10fd.bay10.hotmail.msn.com/cgi-bin/getmsg?msg=MSG1082308282.57&start=970767&len=22508&imgsafe=n&curmbox=F000000001&a=23d4746547f20454bd5b18e9587bd5f0

Nå har jg et bud inne, og har fått denne mailen fra ebay!

Men kan det være et problem at jg bare har hotmail mail adresse?

For når jg klikker på den linken der, så forstår jg det sånn.

Kan ikke du sjekke om du forstår no mer enn mg???

Vær så snill!!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

har alltid overført etterpå jeg. Paypal er greit å bruke hvis selger aksepterer det..

jeg har brukt nettbank og overført med det. tar litt lenger tid , men funker bra...

mvh kjetil

Det var det jeg spurte han jg skulle kjøpe a oxo om jg kunne få et konto nr jg kunne sende penger til, men han skjønte jo ikke en dritt??:D :D Hehe.

Men Kjetil gikk du inn på den linken jg la der, og forsto du no a det som sto der??

Jørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...