Gå til innhold

Autofil

Ranger emnet

fastone

Anbefalte innlegg

Kjøpte siste nr av autofil i går og kunne lese om testen av japanske supersportsbiler (rx7, NSX og Skyline). Det stod det at Skyline R34 var en stor firedørs bil. Har aldri sett R34 med mer enn 2 dører. Er det jeg som er ikke følger helt eller har noen av journalistene (Jan Erik) røyka litt for svidd gummi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fastone

Ok, men når jeg kjørte Primera så var det langt fra noen supoersportsbil. Kan forstå at utgangspunktet for designet for Skylinen er hentet fra Primera, men å si at det er den samme bilen er jeg ikke enige i. Hvorfor heter ikke da Skyline Primera Coupè ?

hehehe..... sorry, men det var egentlig ment som en spøk :D Kunne ikke dy meg ;)

:roll:

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

joda.. den har både 4 og 5 dører og selges under navnet Primera. :D:D

Skyline er bare Coupè-utgaven ;)

lol

Vel.... selges ikke i norge... Og ikke under navnet Primera.

Men Skyline er en vanlig mellom klasse sedan.

Også finnes den i mange versjoner, med flere motorer.

Finns som 4 dørs sedan og som 2 dørs coupe (GT-S og GT-R).

Se på http://www.nissan.co.jp så kan man se en helt vanlig Skyline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Jan Erik kan være litt vel påståelig av og til ja........ikke alt som stemmer helt med realiteten.Kan være litt små-irriterende av og til synes jeg.......Men men jeg vet som oftest bedre enn Jan Erik :) Så lenge det ikker dreier seg om Japser.....

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Jan Erik sa at det kun var tatt inn 1 RX-7 gjennom importør, reten er brukt import.

Det var kanskje det han mente, men han sa "hvordan få tak i en bil som det bare er importert en av til landet? Let i Tyskland eller Sveits..."

Men han kommer seg, lærer stadig. Han ser vel forskjell på en IC og luftfilter nå etterhvert.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider