fastone Skrevet Oktober 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2002 Kjøpte siste nr av autofil i går og kunne lese om testen av japanske supersportsbiler (rx7, NSX og Skyline). Det stod det at Skyline R34 var en stor firedørs bil. Har aldri sett R34 med mer enn 2 dører. Er det jeg som er ikke følger helt eller har noen av journalistene (Jan Erik) røyka litt for svidd gummi? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2002 og den har heller ikke v6... og rx7 har ikke 220hk... ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2002 joda.. den har både 4 og 5 dører og selges under navnet Primera. :D:D Skyline er bare Coupè-utgaven ;) lol Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Oktober 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2002 Ok, men når jeg kjørte Primera så var det langt fra noen supoersportsbil. Kan forstå at utgangspunktet for designet for Skylinen er hentet fra Primera, men å si at det er den samme bilen er jeg ikke enige i. Hvorfor heter ikke da Skyline Primera Coupè ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2002 Originally posted by fastone Ok, men når jeg kjørte Primera så var det langt fra noen supoersportsbil. Kan forstå at utgangspunktet for designet for Skylinen er hentet fra Primera, men å si at det er den samme bilen er jeg ikke enige i. Hvorfor heter ikke da Skyline Primera Coupè ? hehehe..... sorry, men det var egentlig ment som en spøk :D Kunne ikke dy meg ;) :roll: Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2002 Samma fyren sa oxo kubik_kvadrat_centimeter. KAn lure litt på om han vet hva han snakker om av&til. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Oktober 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2002 skyline fåes i 4 dørs utgave med V6 i Japan (300ZX motoren) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2002 Originally posted by Loppa joda.. den har både 4 og 5 dører og selges under navnet Primera. :D:D Skyline er bare Coupè-utgaven ;) lol Vel.... selges ikke i norge... Og ikke under navnet Primera. Men Skyline er en vanlig mellom klasse sedan. Også finnes den i mange versjoner, med flere motorer. Finns som 4 dørs sedan og som 2 dørs coupe (GT-S og GT-R). Se på http://www.nissan.co.jp så kan man se en helt vanlig Skyline. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Oktober 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2002 Jan-Erik sa noe om at RX7'n han kjørte, var den eneste i landet. mener jeg har hørt om fler. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Oktober 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2002 Synes Jan Erik kan være litt vel påståelig av og til ja........ikke alt som stemmer helt med realiteten.Kan være litt små-irriterende av og til synes jeg.......Men men jeg vet som oftest bedre enn Jan Erik :) Så lenge det ikker dreier seg om Japser..... Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Oktober 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2002 Jan Erik sa at det kun var tatt inn 1 RX-7 gjennom importør, reten er brukt import. Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Oktober 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2002 Originally posted by Quicksilver Jan Erik sa at det kun var tatt inn 1 RX-7 gjennom importør, reten er brukt import. Det var kanskje det han mente, men han sa "hvordan få tak i en bil som det bare er importert en av til landet? Let i Tyskland eller Sveits..." Men han kommer seg, lærer stadig. Han ser vel forskjell på en IC og luftfilter nå etterhvert.. ;) Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg