Gå til innhold

LCD panel på instrumentpanelet

Ranger emnet


Eddie123

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Hei. Jeg har skiftet LCD display på min S6. Skru ut og demonter speedometer cluster. Displayet får du kjøpt på Ebay for noen hundrelapper. Selve loddingen er hovedutfordringen. Få noen som er kyndig med finelektronikk til å gjøre selve loddingen. Jeg fikk hjelp av en kompis til dette. Etterpå monterte jeg sammen speedometer clusteret igjen. Kjøpte i samme slengen noen crom ringer rundt instrumentene for å friske opp litt. Ble veldig bra...og displayet funker supert. Se på You tube snutter på hvordan ting skal gjøres :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår