Eddie123 Skrevet August 19, 2015 Rapporter Share Skrevet August 19, 2015 Heisann. jeg har fått det klassiske problemet, med piksler som fader ut på instrumentpanelet mitt. Er det noen som vet om det er noen i Norge som reparerer dette ? Eller om noen andre , i utlandet, som er rimelige og pålitelige ? Mange takk. Vegard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Froddi Skrevet September 1, 2015 Rapporter Share Skrevet September 1, 2015 Hei. Jeg har skiftet LCD display på min S6. Skru ut og demonter speedometer cluster. Displayet får du kjøpt på Ebay for noen hundrelapper. Selve loddingen er hovedutfordringen. Få noen som er kyndig med finelektronikk til å gjøre selve loddingen. Jeg fikk hjelp av en kompis til dette. Etterpå monterte jeg sammen speedometer clusteret igjen. Kjøpte i samme slengen noen crom ringer rundt instrumentene for å friske opp litt. Ble veldig bra...og displayet funker supert. Se på You tube snutter på hvordan ting skal gjøres :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eddie123 Skrevet September 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2015 Hei. Høres fint ut, jeg har litt erfaring med lodding, men har aldri prøvd meg med noe slikt, uten hjelp av profesjonelt utstyr .. Og så ser jeg de selger flere typer display, hvordan vet jeg hvilket jeg har ? VDO eller Jæger ? Takk for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg