pelano Skrevet August 20, 2015 Rapporter Share Skrevet August 20, 2015 Det er bedre å ha en TomTom eller Garmin, for den NAVI som kommer med Golfen er noe av det dårligste jeg har sett. Ikke er kartet ajour og programlogikken vet ikke forskjell på bygdevei og riksvei. Nei dette var elendige greiet fra VAG konsernet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 20, 2015 Rapporter Share Skrevet August 20, 2015 Har ikke brukt org. navi i Golf 7 tidligere, men jeg kjenner meg ikke igjen i problematikken du beskriver, har org. montert navi i en A4 B8 og den er sømløs. VAG har tidligere brukt kart og programmvare fra de to du nevner. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theStig Skrevet Desember 27, 2015 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2015 Jeg har TomTom GO6000 og Discover Pro, Det jeg savner i Golfen er fartskameraer, ellers synes jeg den ikke er så ille. Så vidt meg bekjent så er det oppdatering i november, og den kan man jo gjøre selv gratis. Siter + A4 Avant - Opel Omega B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiocom Skrevet Juli 19, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2016 Hvis du er ute etter den feteste oppgraderingen som finnes på Navigasjons fronten til Golf 7 hvorfor ikke prøve en 9" kapasitiv touch skjerm :-) Du kan lese mer her. https://www.audiocom.no/brands/alpine/hovedenhet/biltilpasset/alpine-x901d-g7-navigasjonssytem-golf-7-9-skjerm-dab-4x50w-bt-usb-hdmi-flac-2004728-p0000014147 Siter Se våre produkter i vår Nettbutikk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg