volvonisse Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 noen som har lyst til å style volvo'n min.. eller montere orntlig anlegg i bagasjerommet? dere står fritt til å gjøre hva dere vil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-TOM-X Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Er d snakk om noe penger for arbeidet? Hvor mye har du tenkt å legge ut på styling og bygging av annlegg? Mvh Tom Victor Siter Liv in the moment, without picking up to much air ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 han hadde sikkert tenkt at noen skulle gjøre det i photoshop, siden vi er på den siden av forumet.. tviler på at det er noe å tjene på..;) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 HAHA:D Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Ikke mobb han stakkars ny på forumet har alle værrt :) Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvonisse Skrevet April 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 ja, lurte på om noen kunne få den til å se orntlig fet ut i photoshop ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-TOM-X Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Kunne gått tatt på mg styling i virkligheten ;) Siter Liv in the moment, without picking up to much air ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Hmm ikke den beste mod`en, men det var hva jeg ville gjort med bilen. Istedet for og kleise på plastikk bør du gå for felger og omlakkering i en pen farge:) Og senking og soting self:D Reininga ligger i posten:P Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvonisse Skrevet April 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 den der så jo bare fet ut :) men kan ikke noen prøve med masse jalla å sånt, bare slik at jeg kan danne meg et bilde med mega spoiler og bodykit? :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Originally posted by JokkVahl Ikke mobb han stakkars ny på forumet har alle værrt :) Jeg mobbet iallefall ikke.. bare informerte:D Var litt klabb og babb på meg å de første postene:) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Zenith Hmm ikke den beste mod`en, men det var hva jeg ville gjort med bilen. Istedet for og kleise på plastikk bør du gå for felger og omlakkering i en pen farge:) Og senking og soting self:D Reininga ligger i posten:P Sånn skal en 240 se ut. Ikke masse sånn plastikk dritt. Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvonisse Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 det er jo ikke en 240 da, er en 264 GLE... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Slik ser en 242 ut med Wide Body hvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 fiksa litt "stash" baki bilen din ;) :D (komentar?) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 du spurte om kommentar : hva er den greia midt på, den som ligger litt i lufta? tv skjerm? d r litt skala feil her, er ikke den taleren som er senket ned i gulvet et front sett?3veis? den er jo større en basseren i siden der.. skjermen hadde vel blitt knust når man lukket bagasjelokket? bare mine kommentarer da, IKKE ment som dissing, bare sier ifra da j ikke gidder en krangle tråd :) men d var kult tenkt hele oplegget baki der :D Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg