RasmusT Skrevet August 28, 2015 Rapporter Share Skrevet August 28, 2015 hei Jeg kjøpte meg en Rav4 2006 modell diesel. Nå har jeg oppdaget en "lekkasje", se vedlagte bilde. Er det kondensering fra AC eller noe helt annet. Bildet er tatt tet ved høyre fremhjul. Mvh RasmusT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 28, 2015 Rapporter Share Skrevet August 28, 2015 Det er helt normalt at det kommer ut kondens (vann under bilen) når AC er i drift :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RasmusT Skrevet August 28, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2015 Så røret på bildet det er "avløp" fra AC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 28, 2015 Rapporter Share Skrevet August 28, 2015 Ser veldig slik ut ja :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RasmusT Skrevet August 28, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2015 Takker for raskt svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg