spstieng Skrevet September 3, 2015 Rapporter Share Skrevet September 3, 2015 Heisan. Hvor i Oslo kan jeg finne et verksted som er rå på Audi? Jeg har ikke råd til å betale Møller 2400 kr/t for å se på min bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet September 3, 2015 Rapporter Share Skrevet September 3, 2015 Hva er det du skal gjøre da? Det er jo bare vw Audi som kan din bil best, ellers så er det vel samme hvem du bruker av verksted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet September 3, 2015 Rapporter Share Skrevet September 3, 2015 I tillegg til møller, så har vi vel disse som spesialiserer seg på Audi og VW: S-Sentrum på Stabekk Erik Arnesen pp Bryn i Oslo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HARKIZZ Skrevet Oktober 8, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2015 Hva trenger du hjelp med ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg