Gå til innhold

Deres erfaring med Audi A6 C6 TDI

Ranger emnet


TKarlsen

Anbefalte innlegg

Er som sagt bare jeg som sitter i bilen. Evt kanskje det blir ei til eller full bil. Men da jeg har folk i bilen så kjører jeg jo pent uansett. 

Og av tilhengere så blir det bare en liten enkel henger uten brems jeg har. Så er jo begrenset med vekt man kan ha der. 

 

Har en A4 jeg har sendt mail på. Får ringe de imorgen om jeg ikke hører noe. Prøve å få sett på den

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan varmt anbefale A4, fast og fin bil med masse kjørekomfort og kjøreglede, men siden du ikke er bestemt syns jeg du skal ta deg en tur innom en eller fler forhandlere og prøve de bilene du er nysgjerrige på.

Bilforumet.no
Super Moderator
 

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært å prøvekjørt en A4 B8 nå. Utrolig bil. Fantastisk å kjøre. Ligger godt på veien. Fast og fin. Gøy å svingene. Litt lat da, med de 120hk. 

 

Bare synd det var rust angrep i fjær/støtdemper tårnet foran + en servo pumpe som jobbet litt for mye. Ellers hadde jeg hatt ny bil idag :D

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Og idag skrev jeg under papirene på en Audi A4 B8

144328035165377600_resized.jpg?width=192

 

Utstyr som dobbel S-line, 2.0TDI på 140hk. Nettopp rullet 100.000km, 1 eiers bil. Keyless go, farge skjerm i spiller og instrumentpanel. Alcantara /delskinn, bi xenon/led +++ Full av utstyr smile.gif Ikke en eneste flekk på lakken. 100% original stand

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn så har jeg jobbet i flere år med nye biler. Denne Audien var bedre å kjøre med sine 100.000km på telleren enn flere av de helt nye bilene jeg har kjørt på jobb. Fast og fin, null ulyder. Helt fantastisk. Fikk aldri testet bilen i svinger og høye hastigheter da, men virker som en god bil. Godt drag også. Gleder meg som en unge til jeg skal hente bilen. Forhandleren måtte ha en dag eller to til å pakke bilen og gå over den.

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bare sjekke om du har modulen da, den sitter under hanskerommet ditt

Av og til kan den bli plassert bak i siden på baksjerommet på venstre side på bilen men det er ikke ofte.

Ellers så kan du bruke vag com til å sjekke dette.

Om du ikke orker å taav deksel eller hanskerommet?

Blir bra og følge med videre på hva som skjer med bilen og hvilken planer du har får den1-winking.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår