Petterzenn Skrevet September 10, 2015 Rapporter Share Skrevet September 10, 2015 hei er det noen som vet om hvordan jeg får ettermontert setevarmere i min w204? er det bare å kjøpe nytt panel til dashbordet å plugge i eller er det mer jeg trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 10, 2015 Rapporter Share Skrevet September 10, 2015 Du må enten skaffe sete med org. setevarme eller du må kjøpe sånn ettermarkeds matte som du legger under setetrekket. Sistnevnte er noe udugelige greier. Deretter må du legge opp ledninger og bryter, org. eller ettermontert biltema jalla bryter og el. nett er ett fett, det gjør samme nytten. Husk rele og sikring! Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petterzenn Skrevet September 10, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2015 hmm okei tenkte det kanskje kunne være at det kun er selve knappen som manglet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg