Vegardo89 Skrevet September 10, 2015 Rapporter Share Skrevet September 10, 2015 Hei! Jeg har en VW Passat 4motion 2010 highline, hvor jeg har en lyspære på venstre framlykt som er defekt. Var innom Mekonomen Bodø og kjøpte denne http://www.mekonomen.no/bil/reservedeler/belysning/xenonlykter/xenonlys-fjernlys-ps1468a22-P-D1Sno . Så det jeg lurer på er om jeg må få bilen inn på verksted for å få byttet den? Eller er dette noe man kan gjøre hjemme? Setter pris på hjelpsomme svar, gjerne linker til sider hvor dem viser hvordan man gjør dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 10, 2015 Rapporter Share Skrevet September 10, 2015 Fangeren må av og lyktene må løsnes/tas ut for å få byttet de. Er en grei sak, men er greit å ha noe skru kunnskaper. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardo89 Skrevet September 10, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2015 Okei, hva med parkeringssensorene og lyktespylerene som ligger i i frontfangeren? Takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 10, 2015 Rapporter Share Skrevet September 10, 2015 Du trenger bare å fjerne fanger såpass at du kommer til skruene på lykta, men vil du fjerne den helt er det bare små kontakter på sensorene og enkle slanger å dra av på spylerene. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg