kristiaj Skrevet September 21, 2015 Rapporter Share Skrevet September 21, 2015 A4 quattro 1.8t 2005. 160000km. Når jeg svinger krapt inn i et kryss og gir litt gass fra lav fart så kan jeg kjenne at det "lugger" litt. Ikke mye, men kjennes liksom ut som om hjula jobber litt mot hverandre. Er dette normalt på quattro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 21, 2015 Rapporter Share Skrevet September 21, 2015 Tror du bør ta en titt på diffen(e) dine. Kan være torsen diffen (senterdiff.) som ikke er helt god. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristiaj Skrevet September 21, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2015 Tror du bør ta en titt på diffen(e) dine. Kan være torsen diffen (senterdiff.) som ikke er helt god. Takk for tips. Er dette en dyr greie å fikse hvis den er gåen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 21, 2015 Rapporter Share Skrevet September 21, 2015 Deleprisen har jeg ikke i hode, men det er en kostbar del, så brukt eller fra utlandet er igrunn å foretrekke. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristiaj Skrevet September 21, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2015 Skjønner. Men fikser ikke dette selv så blir nok ikke aktuelt å kjøpe brukt eller fra utlandet. Prater vi titusenlapper tror du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet September 22, 2015 Rapporter Share Skrevet September 22, 2015 Jeg vil tro å bytte torsen diffen ligger i den prisklassen, men vet ikke eksakt delepris så blir vanskelig å synse noe. Anbefaler å feilsøke litt før en tar en konklusjon. Er mulig å overhale disse også. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg