Rune77 Skrevet September 23, 2015 Rapporter Share Skrevet September 23, 2015 Skal bytte bensinfilter på en A6 2.4 1998 mod. Når jeg kobler av slanger på det gamle filteret vil det komme ut all bensin i tanken eller har jeg litt tid på meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 23, 2015 Rapporter Share Skrevet September 23, 2015 Om du bruker flere timer så vil all bensinen komme ut ja. Står du klar med nytt filter og bytter fort (2-5min) så er det ikke mye du taper. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune77 Skrevet Oktober 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2015 Da var filter og bensinpumpe byttet. Alt virket greit til jeg skulle fylle bensin, da ser jeg en dam under bensintanken etter fylling og endrl bensin på selve tanken......Det er ikke kommet ut noe verken før eller etter. Mistenker påfyllingsrøret. Vet noen hvordan det kan kontrolleres? Evt andre tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 14, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2015 Mistenker påfyllingsrøret. Vet noen hvordan det kan kontrolleres? Visuell kontroll. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune77 Skrevet Oktober 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2015 Tenkte det ja, men kommer jeg til å får sett uten å demontere halve bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 15, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2015 Aner ikke om du ser hele, men det finner du kjapt ut ved å titte ;) Må antagelig fjerne/løsne plastikk innerskjermen. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg