auto82 Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Hei. Noen som vet om noen som selger eller lager dørpaneler? Eller har forslag til hvordan jeg kan lage selv? Frontsettet er 6 1/2 toms. Trenger paneler til min Honda Civic 85 modell. Er dette en bil brukt i konkuranse sammenheng? Kanskje noen av dere har bilder av sine egne hjemmelagde prosjekt? PS: Slik høyttalerne er montert nå får jeg ikke rulle med vinduene helt framme. Takker for alle hendvendelser... auto82 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 hvis du driter i hvordan det ser ut så passer elementet uttapå den orginale høyttalergrilen Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 http://audioscape.co.uk/index.php?id=1 De lager slike, men tror ikke de har til Honda. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 bare å finne frem en rull med glassfiber strie, en del dunker sparkel og litt hønsenettig og mdf så er du i gang. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
auto82 Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Mammut89 hvis du driter i hvordan det ser ut så passer elementet uttapå den orginale høyttalergrilen Det skal jo se litt ut og da. Hehe. Er det ingen her i forumet som har noen fete ideer? Eller har laget hjemmelagde paneler til seg selv? Må da være en god oppskrift. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 jeg har laget til kadetten min. var de første jeg prøvede meg på. ble greie, men i dag kunne dem blitt 10 ganger bedre. lagde ei ramme av mdf også fylte jeg opp med glassfiber rundt til det ble den formen jeg ville ha. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg