alex_89_p Skrevet September 29, 2015 Rapporter Share Skrevet September 29, 2015 Er det noen som har tüv-papirer til ta-technix på engelsk? Håpløst å skjønne de papirene som følger da dem står på tysk ??.. Et annet spørsmål. Når jeg skulle godkjenne bilen med coiloverene mente de på biltilsynet at den var for høy bak. Skal visstnok være mellom 10 - 40 mm, men hvordan måler jeg dette, på justeringsskruen? Foran vises det i tüv-papirene hvordan man skal måle, men ikke bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet September 29, 2015 Rapporter Share Skrevet September 29, 2015 De fleste TUV papirer finnes på nett. Søk det opp og lagre det på maskinen din. Så bruker du "google translate pdf", nettbasert oversetter. Velg fila, -> til norsk -> Translate Da får du TUV papirene på Norsk I TUV papirene står det på "lower spring pad to pad wishbone" Som jeg har skjønt så er det høyden på skru koppen som kan være mellom 1 og 4 cm høy Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet September 30, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2015 Takk for svar! Ja, har papirene, men de er på et språk som er håpløst å skjønne. Prøvd meg på google translate, men blir ikke mye klokere.. Uansett, nå er bilen hvert fall senket til de millimeterne BT mente så får vi se om den går gjennom :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg